Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 5 marzo 2023

Geolier - COME VUOI - accordi, testo e video

Geolier - COME VUOI - accordi, testo e video






testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
SOL#m FA# SI Yeah, ah, ah SOL#m FA# DO#m E nott t'aspett, m'aspett c vien FA#m SOL#m Ij e te pigliamm fuoc, pienz t'a vit insiem FA# DO#m Tu uard o mar e mentr o staij uardann ij uard a te SOL#m Yess crcat sicur si mo nun t sape Ma c faij? SI DO#m Chiagn nun m piac m distrugg quant o faij SOL#m Me m'barat a ndicr p semp e manc maij FA# DO#m Sto guardan o vuot e m ricord o cor tuoij RE#m7 SOL#m Nun lag vist maij, yee FA# DO#m Staij rren e t faces chiu e na fot SOL#m Staij appezzan cos e me ca n'sacc proprij FA# DO#m Scusm si n'parl assaij nun è ca nun m fid e te Ma tu nun t fid e me maaaij SOL#m FA# Tu faij com vuo tu DO#m E a me m piac accussi pkke MI SOL#m Ijess a muri p te riman si tu vuo FA# DO#m Ma tu nun o faciss p me mentr ij o facess p te SOL#m Pkke muress p te pur si nu vuo FA# Tu faij com vuo tu DO#m E a me m piac accussi pkke SOL#m Ijess a muri p te riman si tu vuo FA# DO#m Ma tu nun o faciss p me mentr ij o facess p te SOL#m Pkke muress p te pur si nu vuo (yeah, ah) FA# DO#m Song e quattr a matin ma ancor nun vec o sol SOL#m Tu faij appost c mor semp ogni vot c vuo FA# DO#m C ricimm brutti cos e po c n rndimm cont Me prumess tanti cos SOL#m Staij curren, vnenn addu me ma nun sceng FA# Fin e mo ij p te n'esistev pkke DO#m n'esistev nisciun oltr a te MI C facettm una prumess iniziaim SOL#m e nove e frnettm e tre FA# Una cos e Real ca ij DO#m e te sicurament nzim fatt p nuij Ma tu si fatt appost p me SOL#m Tu m faij mal e ben FA# DO#m7 Po t faij mal e ben ma nun g stong Pur sta vot M puort e n'arij e nderr Pkke t piac accussi ma nun g stong pur sta vot Tu faij com vuo tu E a me m piac accussi pkke Ijess a muri p te riman si tu vuo Ma tu nun o faciss p me mentr ij o facess p te Pkke muress p te pur si nu vuo Faij com vuo tu E a me m piac accussi pkke Ijess a muri p te riman si tu vuo Ma tu nun o faciss p me mentr ij o facess p te Pkke muress p te pur si nu vuo Tu faij com vuo tu E a me m piac accussi pkke Ijess a muri p te riman si tu vuo Ma tu nun o faciss p me mentr ij o facess p te Pkke muress p te pur si nu vuo

Nessun commento:

Posta un commento