Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

lunedì 19 luglio 2021

Rosa Balistreri - L'AMURI CA V'HAJU - accordi, testo e video

Rosa Balistreri - L'AMURI CA V'HAJU - accordi, testo e video, KARAOKE, MIDI





Rosa Balistreri
L'amuri ca v'haju - midi karaoke




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
SOLm REm SOLm REm SOLm REm LA7 REm REm LA7 Non lu sapiti l’amuri ca v’haiu REm e nun sapiti quantu vi disiu; RE7 nun lu sapiti SOLm comu chiangiu e staiu REm quann’è ca ppi mumentu LA7 REm non vi viu. Dintra di l’arma mia LA7 na vampa cci haiu REm e lu me cori è vostru e non lu miu; RE7 SOLm si moru ‘nparadisu non ci vaiu REm pirchì p’amari a vui LA7 REm non pensu a Diu. SOLm REm SOLm REm SOLm REm LA7 REm REm LA7 E vui sapennu st’amuri e sti peni REm mi lassati muriri comu ‘n cani RE7 SOLm ma oggi siddu cc’è cu vi tratteni REm LA7 REm speru di cunvincirivi dumani. Cchiù non m’amati LA7 e cchiù vi vogghiu beni chiù passa e chiù REm vi mannu cristiani RE7 SOLm non mi lassati amuri ‘ntra sti peni REm pirchì siti ppi mia LA7 REm l’acqua e lu pani. SOLm REm SOLm REm SOLm REm LA7 REm SOLm REm pirchì siti ppi mia LA7 l’acqua e lu pani. REm l’acqua e lu pani. SOLm REm SOLm REm SOLm REm LA7 REm

Nessun commento:

Posta un commento