Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

lunedì 19 luglio 2021

Rosa Balistreri - TU SI BEDDA - accordi, testo e video

Rosa Balistreri - TU SI BEDDA - accordi, testo e video



Rosa Balistreri
midi karaoke



testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
SIb SIb FA7 Tu si' bedda, tu si' bedda nica nica SIb Malandrina, malandrina e arrobbacori SIb7 MIb SIb Mi l'arrubbasti a mia 'stu cori SIb7 FA7 SIb SIb7 Ora lu teni, ora lu teni 'npussessu to MIb SIb Mi l'arrubbasti a mia 'stu cori SIb7 FA7 SIb Ora lu teni, ora lu teni 'npussessu to SIb Quant'è bedda FA7 Quant'è bedda 'sta curpuratura Lu pettu tunnu, lu pettu tunnu SIb E lu visu adurnatu SIb7 MIb SIb Di tia sugnu assai 'nnamuratu SIb7 FA7 SIb SIb7 Comu a tia, comu a tia veru un cci nn'è MIb SIb Di tia sugnu assai nnamuratu FA7 SIb Comu a tia, comu a tia veru un cci nn'è SIb FA7 'Sti labbruzza, 'sti labbruzza 'nzuccarati SIb L'occhi toi, l'occhi toi culuri di mari SIb7 MIb SIb Mi hannu fattu assai nnammurari SIb7 FA7 SIb SIb7 Pi lu geniu pi lu sangu ca mi fai tu MIb SIb Mi hannu fattu assai nnammurari SIb7 FA7 SIb Pi lu geniu pi lu sangu ca mi fai tu SIb FA7 Chi su' beddi, chi su' beddi 'sti toi capiddi SIb L'occhi toi, l'occhi toi culuri di mari MIb SIb Mi hannu fattu assai nnammurari FA7 SIb SIb7 Comu a tia, comu a tia veru un cci nn'è MIb SIb Mi hannu fattu assai nnammurari FA7 SIb SOL7 DO Comu a tia, comu a tia veru un cci nn'è DO SOL7 Tu si' bedda, tu si' bedda nica nica DO Malandrina, malandrina e arrobbacori DO7 FA DO Mi l'arrubbasti a mia 'stu cori DO7 SOL7 DO DO7 Comu a tia, comu a tia veru un cci nn'è FA DO Mi l'arrubbasti a mia 'stu cori DO7 SOL7 DO Ora lu teni, ora lu teni 'npussessu to

Nessun commento:

Posta un commento