Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

giovedì 1 agosto 2024

Geolier - EPISODIO D'AMORE - accordi, testo e video

Geolier - EPISODIO D'AMORE - accordi, testo e video






testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
REm7 LAm9 REm7 Era na jurnata d'inverno SOL7 Po è diventata na jurnata d'inferno LAm9 'Doppo ca tu m'hê ditto "Ti amo" nun vulenno Te ne staje jenno o rimanenno? Nun sto capenno REm7 E mo lasciame e guardate attuorno SOL7 Tu sî nu suonno che faccio da sveglio MI7 pure si nun dormo LAm9 Si songo na pistola, allora tu sî nu grilletto E, nonostante chesto, t'aggio tenuta stretta a mme REm7 SOL7 I' te chiedo scusa, ma t'aggio dato tutto MI7 LAm9 Nn'aggio maje tenuto chello che pozzo dà Comme fusse 'o mare, te ne tuorne areto REm E tu m'hê dato n'episodio d'ammore SOL E senza 'e te mo chistu core fa LAm9 E cchiù ch'ammore tu pе'mmé sî ossessione Che mе fa male comme 'a verità REm7 Ma che senso ha SOL7 MI7 Si te sto cercanno pe tutt''a città, LAm però tu t'annascunne? E, quando te trovo, è pecché tu me truove REm7 SOL7 E po t'arrubbe l'ammore, l'ammore, l'ammore MI7 LAm Pure si me faje male, ne voglio ancora, ancora d'ammore Yeah, yeah REm7 Pigliame pe mmano comme si m'isse arrestato SOL Comme si nn'ce fosse stato nisciun'ato MI7 LAm9 Comme si nn'fosse succieso niente e c'ha purtato a chesto Che m'impegno a fà p''o sole si ha dda riturnà 'a tempesta? REm7 Nel frattempo abbracciame d'areto, po accultiellame SOL7 Si 'o ffaje, nn'sento niente, MI7 a sentimente sî nullatenente LAm9 Ma difiendeme, 'o saccio ch'è difficile A lo ffà da te stessa pecché sî tu l'artefice REm E tu m'hê dato n'episodio d'ammore SOL E senza 'e te mo chistu core fa LAm9 E cchiù ch'ammore tu pe'mmé sî ossessione Che me fa male comme 'a verità REm7 Ma che senso ha SOL7 MI7 Si te sto cercanno pe tutt''a città, LAm però tu t'annascunne? E, quando te trovo, è pecché tu me truove REm7 SOL7 E po t'arrubbe l'ammore, l'ammore, l'ammore MI7 LAm Pure si me faje male, ne voglio ancora, ancora d'ammore (Ancora) REm 'Strigneme 'a mano fin quando nn''a sento cchiù SOL7/4 E nn''a tengo cchiù e se stacca dô braccio LAm9 Nun era ammore, ire tu ca me tenive in ostaggio FA Me ne vulevo fujì e nn'aggio tenuto curaggio LAm/MI REm Come se non ti volessi SOL7/4 SOL7 Si tutt''o cielo cadesse, ggiuro, i' 'o mantenesse REm7 DO6 SOL Pecché t'aggio voluto bbene cchiù assaje 'e me REm7 Ma che senso ha SOL7 Si te sto cercanno pe tutt''a città, LAm però tu t'annascunne? FA7+ E, quando te trovo, è pecché tu me truove REm7 SOL7 E po t'arrubbe l'ammore, l'ammore, l'ammore MI7 Pure si me faje male LAm ne voglio ancora, ancora, ancora REm7 E n'ata vota tu t'arruobbe l'ammore, SOL7 l'ammore, l'ammore MI7 LAm Pure si me faje male, ne voglio ancora, ancora...

Nessun commento:

Posta un commento