Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

giovedì 29 giugno 2023

Kiss - I WAS MADE FOR LOVING YOU - accordi, testo e video

Kiss - I WAS MADE FOR LOVING YOU - accordi, testo e video, karaoke, midi



Kiss
I WAS MADE FOR LOVING YOU - midi karaoke




testo e accordi per chitarra


Auto Scroll

Traspositore (cambio tonalità)
Em    Am   D

Em    Am   D

Em        
Do do do do do do do do 
Am        
Do do do do do do do do 
Em        
Do do do do do do do do 
Am             D
Do do do do do do do do 

 
Em                             G
Tonight I wanna give it all to you
         D
In the darkness
               Em
Theres so much I wanna do
Em                                 G
And tonight I wanna lay it at your feet
                  D
cause girl, I was made for you
                   C
And girl, you were made for me
 
 
Em
I was made for lovin you baby
Am
You were made for lovin me
Em
And I cant get enough of you baby
Am              Em    D
Can you get enough of me
 
 
Em                             G
Tonight I wanna see it in your eyes
         D
Feel the magic
                     Em
There’s something that drives me wild
Em                                  G
And tonight were gonna make it all come true
                     D
cause girl, you were made for me
                   C
And girl I was made for you
 
 
Em
I was made for lovin you baby
Am
You were made for lovin me
Em
And I can’t get enough of you baby
Am              Em    D
Can you get enough of me
 
Em
I was made for lovin you baby
Am
You were made for lovin me
Em
And I can give it all to you baby
Am              Em    D
Can you give it all to me
 
 
Bbm  Ebm  Db  Ebm

Bbm  Ebm  Db  Ebm

Bbm  Ebm  Db  Ebm

Am  Bm

Em


Em    Am   D

Em    Am   D

Em        
Do do do do do do do do 
Am        
Do do do do do do do do 
 
 
Em
I was made for lovin you baby
Am
You were made for lovin me
Em
And I can’t get enough of you baby
Am              Em    D
Can you get enough of me
 
Em              Am
Oh, I was made, you were made
Em
I cant get enough
Am
No, I cant get enough
 
Em
I was made for lovin you baby
Am
You were made for lovin me
Em
And I can’t get enough of you baby
Am              Em    D
Can you get enough of me

Nessun commento:

Posta un commento