Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 21 aprile 2023

Gigi D'Alessio - SE TI SAPESSE DICERE - accordi, testo e video

Gigi D'Alessio - SE TI SAPESSE DICERE - accordi, testo e video





Gigi D'Alessio
SE TI SAPESSE DICERE - midi karaoke



testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
MIb FAm7 SOLm SIb MIb Si te sapesse dicere nenne’ REm SOL7 ca tu si a parte cchiu’ importante e me DOm nun stesso fermo cca vicino a tte LAm FAm senza parla’ DOm SIb aizasse l’uocchie a terra pe vere’ MIb SIb si tu si overe e io si overamente MIb sto vicino a tte Si te sapesse dicere che ssi REm SOL7 che ssi pe me ma nun t’ho saccio di DOm SIb esse vuluto nascere poeta DOm7 LAn sule pe nventa’ MIb parole nove a scivere pe tte SIb ca maje nisciuno nnammurato tuoje MIb t’ha ditto primm’e me Si sapisse quanta vote dint’a na juornata SOLm penzo sulamente a tte FAm7 nun saje stu core comme soffre SIb quanno sta scuranno notte e staje luntano a me MIb si sapisse quanta vote dint’a capa SOLm SOLm7 nu penziero e film ca se fa FAm7 lassasse tutte cose SIb SOL e po curresse a casa sulamente pe me f’abbraccia DOm LAb Si sapisse ca te veco e’ sento pur’a vocia SIb ca me chiamme e nun ce staje REbm DO7 nunn’o puo’ capi’ chello ca e fatto a me FAm pecche’ si nun si me tu nunn’ossaje REm Si t’ho sapesse dicere accussi’ DOm Si te sapesse dicere che ssi REm SOL7 io tutt’e vote nunn ascezzo pazzo DOm po te fa capi’ MIb si te sapesse dicere nenne’ REm SOL si accussi’ bella ca nun puo’ vere’ DOm SIb ca ogni cosa brutta se fa bella LAm cu nu poco e te MIb si te sapesse ricere chere’ SIb l’unica cosa ca dint’a sta vita MIb vene primm’e me Si sapisse quanta vote dint’a na juornata SOLm penzo sulamente a tte FAm7 nun saje stu core comme soffre SIb quanno sta scuranno notte e staje luntano a me MIb si sapisse quanta vote dint’a capa SOLm SOLm7 nu penziero e film ca se fa FAm7 lassasse tutte cose SIb SOL e po curresse a casa sulamente pe me f’abbraccia DOm LAb Si sapisse ca te veco e’ sento pur’a vocia SIb ca me chiamme e nun ce staje REbm DO7 nunn’o puo’ capi’ chello ca e fatto a me FAm pecche’ si nun si me tu nunn’ossaje REm Si t’ho sapesse dicere accussi’ DOm Si te sapesse dicere che ssi REm SOL7 io tutt’e vote nunn ascezzo pazzo DOm SIb MIb SOLm FAm SIb SOL po te fa capi’ DOm LAb Si sapisse ca te veco e’ sento pur’a vocia SIb ca me chiamme e nun ce staje REbm DO7 nunn’o puo’ capi’ chello ca e fatto a me FAm pecche’ si nun si me tu nunn’ossaje SIbm Si t’ho sapesse dicere accussi’ MIb Si te sapesse dicere che ssi REm SOL7 io tutt’e vote nunn ascezzo pazzo DOm po te fa capi’

Nessun commento:

Posta un commento