Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

mercoledì 14 dicembre 2022

Gigi Finizio - VOGLIO SAPE - accordi, testo e video

Gigi Finizio - VOGLIO SAPE - accordi, testo e video, karaoke, midi



Gigi Finizio
VOGLIO SAPE - midi karaoke




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
MIm MIm9 DO7+ RE MIm MIm9 DO7+ RE MIm7/9 'A puorte 'n piett LAm7 Sta' croce cca' vuo' purtà, FA#m7/5- SI7 E aspjett, aspjett MIm MIm9 'O bene a' cca' addà passa? DOadd9 Tu me guardave ma nun me vedive, SIm7 Je te parlave e tu nun me sentive, LAm7 FA#m7/5- Ma stu dulore dimme si è firnute, LA/SI SI 'O vulesse sapè? LAm7 DO/RE Voglio sapè RE/DO SIm7 Si è ancora malu tiempo MI7 Dint'a ddu' te, FA#m7 MI/SOL# LAm7 Si mentre sto durmiendo LA#dim Chissà ccherè SI7/4 Sta smania cca' me piglia SI7 Pensando a tte'? LAm7 DO/RE Allora, voglio sapè RE/DO SIm7 Ccu' quanti santi ancora MI7 Me a' fa parla, FA#m7 MI/SOL# LAm7 Ma 'o tiempo nun te cagna LA#dim E nun vuo' cagna LA/SI SI7 Ciente bugie nun fann 'na verità? MIm MIm9 DO7+ RE MIm MIm9 DO7+ RE MIm7/9 Chi te vo' bene LAm7 È destinate a suffrì? FA#m7/5- Chi s'alluntane SI7 MIm Nun te vulesse tradì? DOadd9 Si allucc forte nun capisco niente, SIm7 Si te staje zitte siente cca' te siente, LAm7 Chi te vo' bene FA#m7/5- Pierde sulo 'o tiempo, LA/SI SI Tu si fatta accussì? LAm7 DO/RE Voglio sapè RE/DO SIm7 Si è ancora malu tiempo MI7 Dint'a ddu' te, FA#m7 MI/SOL# LAm7 Si mentre sto durmiendo LA#dim Chissà ccherè SI7/4 Sta smania cca' me piglia SI7 Pensando a tte'? LAm7 DO/RE Allora, voglio sapè RE/DO SIm7 Ccu' quanti santi ancora MI7 Me a' fa parla, FA#m7 MI/SOL# LAm7 Ma 'o tiempo nun te cagna LA#dim E nun vuo' cagna LA/SI SI7 Ciente bugie nun fann 'na verità? LAm7 DO/RE RE/DO SIm7 MI7 FA#m MI/SOL# LAm7 LA#dim LA/SI SI LAm7 DO/RE E allora voglio sapè RE/DO SIm7 Si taggia vulè bene, MI7 Voglio sapè, FA#m7 MI/SOL# LAm7 Pecchè stu malu tiempo LA#dim Dint'a ddu' te SI7/4 'O stesse che trasute SI7 Dint'a ddu' me? MIm MIm9 DO7+ RE MIm MIm9 DO7+ RE MIm

Nessun commento:

Posta un commento