Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 11 giugno 2022

Andrea Sannino - Voglia - accordi, testo e video

Andrea Sannino - Voglia - accordi, testo e video





Andrea Sannino
midi karaoke





testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
RE RE4 RE RE MIm7 RE/FA# SOL7+ MIm7 LA7/4 Si l’ammore se perde RE RE4 RE FA#m7 Nun ‘o puó cancellá SOL7+ MIm7 LA7/4 Pecchè chello ca resta FA#m7 SI7 Te serve pe’campà SOL7+ SOL#dim E si rimane sulo FA#m7 SI7 E pienze ‘e nun c’ha fa MIm7 FA#m7 SOL7+ LA7/4 Pe’ n’ammore ca perde RE MIm7 RE/FA# Nisciuno venciarrá SOL7+ Voglia che voglia ‘e t’avè FA#m7 SI7/4 SI7 voglia ‘e t’astregnere a me MIm7 LA7/4 LA7 Senza ragione, accussi RE MIm7 FAdim7 RE/FA# Pure si fosse pe’ l’urdema vota SOL7+ Voglia ‘e fa ammore cu’tte FA#m7 SI7/4 SI7 Voglia che voglia, pecchè? MIm7 Sempe sta smania ‘e capi' SOLm6 SI7/4 Ma ‘o core vó accussi LA7+ FA#m7 SI7/4 Si nu juorne dimane MI MI4 MI SOL#m7 Te turnasse a ‘ncuntrà LA7+ FA#m7 SI7 Io nun sbagliasse niente SOL#m7 DO#7 O l’aggie fatte giá? LA7+ LA#dim Pecchè nuie simme nuie SOL#m7 DO#7 Ognuno ‘na mitá FA#m7 SOL#m7 LA7+ SI7/4 Simme fatte d’ammore MI FA#m7 MI/SOL# L’ammore pô sbagliá LA7+ Voglia che voglia ‘e t’avè SOL#m7 DO#7/4 DO#7 voglia ‘e t’astregnere a me FA#m7 SI7/4 SI7 Senza ragione, accussi MI FA#m7 SOLdim7 MI/SOL# Pure si fosse pe’ l’urdema vota LA7+ Voglia ‘e fa ammore cu’tte SOL#m7 DO#7/4 DO#7 Voglia che voglia, pecchè? FA#m7 Sempe sta smania ‘e capi' LAm6 SI7/2 MI Ma ‘o core vó accussi LA7+ LA#dim SOL#m7 SOL6 FA#m7 SI7/4 MI FA#m7 SOLdim7 MI/SOL# Pure si fosse pe’ l’urdema vota LA7+ Voglia ‘e fa ammore cu’tte SOL#m7 DO#7/4 DO#7 Voglia che voglia, pecchè? FA#m7 Sempe sta smania ‘e capi' LAm6 MI Ma ‘o core vó accussi

Nessun commento:

Posta un commento