Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 8 aprile 2022

Ronela Hajati con - Sekret - Albania - Eurovision Song Contest 2022

Eurovision Song Contest 2022 - Cantanti in gara

Ronela Hajati con - Sekret - Albania - Eurovision Song Contest 2022








testo e accordi per chitarra


Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
MIm RE Hej, a i kujton ato netë? LAm SIm Mbetën vetëm sekret MIm Hajde çohu çohu çohu çohu çohu çohu çohu çohu - Ej (Hey) MIm Ej, ej, ej, ej, ej, ej, ej Go MIm Po vjen djali nga malet MIm Then he came and I find it MIm Going madder when I wine it DO RE Come baby, come put my hands on your body MIm Come on closer to me, a me (Hey) MIm 'Cause I love when you're near, near (Hey) MIm Xhamadanin me vija, vija DO RE Come baby, put it on me, ya MIm RE Hey, I will never regret (Oh-oh-oh...) LAm You will be my secret (Oh-oh-oh...) LAm Baby, feel my body SIm Tóca-tócalo, I like it MIm RE Hey, I will never regret (Oh-oh-oh...) LAm You will keep my secret (Oh-oh-oh...) SIm Por unë nuk e di, nuk e di SIm Si kam me u ndi Nuk e di, si për tjetrën m'ke lon Edhe sot un po du me ta thon Edhe një, edhe dy Një, dy, tre, ta marrsha MIm (Ta marrsha, ta marrsha) MIm (Ta marrsha, ta marrsha) MIm Ma kadalë, ma kadalë, ej DO RE Ma kadalë, ma kadalë, ej MIm Ma ke bo jetën si lojna, avion MIm Ma ka lon, ma ka lon MIm You know I want it, dámelo MIm Ma ka lon, ma ka lon MIm RE Hey, I will never regret LAm You will be my secret LAm Baby, feel my body SIm Tóca-tócalo, I like it MIm RE Hey, I will never regret (Oh-oh-oh...) LAm You will keep my secret (Oh-oh-oh...) SIm Por unë nuk e di, nuk e di SIm Si kam me u ndi MI5 Hey... (Nuk e di, si për tjetrën m'ke lon) MI5 Hey... (Edhe sot un po du me ta thon) MI5 Hey... (Edhe një, edhe dy) MI5 Na-ah... (Një, dy, tre, ta marrsha) (Ta marrsha, ta marrsha) Rah (Ta marrsha, ta marrsha) Hey, hey Një, dy, hajde, hey MIm MIm Çohu... MIm Ma kadalë, ma kadalë, ej MIm Ma kadalë, ma kadalë, ej

Nessun commento:

Posta un commento