Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

martedì 29 marzo 2022

Gianni Celeste - Voglio a tte

Gianni Celeste - Voglio a tte, accordi, testo, video, karaoke, midi





Gianni Celeste
Voglio a tte - mdi karaoke





testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
DO SOL DO LAm RE7 SOL SOL per lei giuro io rinuncerei MIm a qualunque cosa pe t'a ve LAm proprio niente e cchiu prezios'e te RE tu cchiu rara nebbia manchi si a cchiu bella LA miezz a tutt'e femmene comme m'attire tu FA#m tu si proprio bussesate e me SIm io so assaie cuntento ca si tu MI ca me fa mpazzi pero me basta DO st'illusione voglio a te SOL pecche te voglio bene voglio a tte SOL9 LAm pecche tu pure ossaie faie pe me Am SOL pecche cumanne o core rind'e me perche sei tu e binarie DO addo cammine a vita mia SOL nun cerco niente a te sulo a te LAm l'ottava meraviglia si pe me SOL passase nu mumento nzieme a te nzirasse a casa mia DO pe nun fa asci profumo e te SOL DO LAm RE7 RE na na nainana na na nainana SOL e nun manca proprio niente a te MIm delicata e semplice si tu LAm piglia l'auto buss nzieme a tee RE chest'e lunica maniera pe te sta vicino LA stu chilometro ca faccio nzieme a te FA#m ddure tropp'o poco ma pecchee SIm fino a piazza roma nzieme a te MI po vulisse di dind'a stu tiempo DO si na stella voglia a te SOL pecche te voglio bene voglio a tte G9 LAm pecche tu pure ossaie faie pe me SOL pecche cumanne o core rind'e me perche sei tu e binarie DO addo cammine a vita mia SOL nun cerco niente a te sulo a te LAm l'ottava meraviglia si pe me SOL passase nu mumento nzieme a te nzirasse a casa mia DO pe nun fa asci profumo e te SOL DO LAm SOL na na nainana na na nainana DO (voglio a te) SOL pecche te voglio bene voglio a tte G9 LAm pecche tu pure ossaie faie pe me SOL pecche cumanne o core rind'e me perche sei tu e binarie DO addo cammine a vita mia SOL nun cerco niente a te sulo a te LAm l'ottava meraviglia si pe me SOL passase nu mumento nzieme a te nzirasse a casa mia DO pe nun fa asci profumo e te SOL DO LAm SOL na na nainana na na nainana

Nessun commento:

Posta un commento