Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 24 dicembre 2021

Otello Profazio - La bampa di lu focu

testo e accordi Ah... ah... mi pari ca toccu ja Ah... ah... mi pari ca toccu ja E si voi mu ti lu dicu avvicinati nu pocu Chi cca sutta a lu villicu c'è la bampa di lu focu Ah.ah.mi pari ca toccu ja Ah.ah.mi pari ca toccu ja E la fimmana ndavi lu bucu e lu surici lu pertusu E tu donna scellerata comu fili senza fusu Ah... ah... mi pari ca toccu ja Ah... ah... mi pari ca toccu ja O cummari donna Lisa chiù non vegnu a vostra casa Vostra figghia murrittusa voli a forza mu mi vasa Vostra figghia murrittusa voli a forza mu mi vasa Ah.ah.mi pari ca toccu ja Ah... ah.mi pari ca toccu ja O cummari co sta vitranga riposativi na pitinga Non mi pozzu arriposari ca ndaju na figghia di maritar Non mi pozzu arriposari ca ndaju na figghia di maritari Ah... ah... mi pari ca toccu ja Ah.ah... mi pari ca toccu ja Cummari Momma, cummari Momma Lu campaneddru a vui cu vi lu ntinna Lu campaneddru a vui cu vi lu ntinna E ca vi lu ntinnu ieu cu lu pistuneddru meu E ca vi lu ntinnu ieu cu lu pistuneddru meu Ah.ah... mi pari ca toccu ja Ah.ah.mi pari ca toccu ja Cummari chi n'daviti lu stipu aperto Rocaintra chi tenitu lu cazu friscu Rocaintra chi tenitu lu cazu friscu Ah... ah... mi pari ca toccu ja Ah... ah... mi pari ca toccu ja Quanndu mammatu fila lu fusu Comu lu teni apertu o chiusu E ppe non perdiri l'usu menzu apertu e menzu chiusu E ppe non perdiri l'usu menzu apertu e menzu chiusu Ah.ah... mi pari ca toccu ja Ah... ah... mi pari ca toccu ja

Nessun commento:

Posta un commento