Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 24 ottobre 2021

Canzone sarda - Maria Giovanna Cherchi - DURU DURU - accordi, testo e video






testo e accordi per chitarra

Auto Scroll
       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
RE RE Bellu so e m’ind’abbizo Fintzas mama mi l’at nau A su sole m’assimizo Parzo unu lizu dorau Dami su coro Teresa Ca ti lu torro a manzanu Si non ti lu torro sanu Nàrami cant’est s’ispesa Unu segat, unu tallat Donzunu a sa moda sua Proite non benis e ballas? Ca non cheret mama tua? Muzere, muzere mia Muzere mia es pitica Che bàmbula mi la joco Cando su sinu li toco Mi narat: sa manu sica! Sas féminas de Nùgoro Sun tostadas che sa preda Ma bi cheret tempus meda Pro li connoscher su coro Comare, pro non tenner caffetera M’at postu su caffè in su culatzu Aferrat a su maridu a su mustatzu Mi’che l’imbolat in sa ziminera

Nessun commento:

Posta un commento