Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 22 agosto 2021

Shenseea - Be Good - accordi, testo e video

testo e acccordi Am Em F F Hmm Am Em F F Ah, Shenseea / Woah, woah Am Em F F Woah yeah / Yeah, yeah, yeah Am Em F F DJ Frass Am Mi bend over, mek yuh stab, stab, Em stab, stab, stab it up F F Tight hole and mi pum pum fat Am Em Too likkle fi yuh size an' mi grip F F Yuh inside dat mek all yuh eye roll back Am Em Yuh see heaven between my thighs F F Open wide, come sex mi right Am Em Wetta dan a ocean wid di tight F F Gone two round and mi neva haffi revive yuh Am Em Him seh baby love, be my love F F Underneath have good comfort Am Em Type ah pussy weh mek him come right back F F Neva get a gyal like me, me Am Em Mi seh yes, my love, would you love? F F Gimme a duttier fuck than dirt pon mi bass Am Em Sweat a run like Bolt pon track F F An' mi have good comfort, yeah Am Em Mi sitn bless him, hold him from mi catch him F F Save him from past pussy weh depress him Am Em Touch yuh, mek yuh feel good, sloppy headings F F To how mi fat, yuh could ah swear seh a swelling Am Em Yuh excite me like action shows F F Stick wid yuh through highs and lows Am Em Nah chat di silent an' six tip toes F F 'Cause yuh love it weh mi tek all di inches, don't? Am Em Big tongues out, seh yuh like deep throat F F Tun yuh on cah mi body hot like drugs Am Em Mi have someting fi yuh boast bout F F Plus mi freaky, mi like get choke Am Em Fight fi guh in sometimes F F Space tight suh mi gih yuh some trouble, trouble (Trouble) Am Em But ah paradise inside F F And mi pumpum comfortable Am Em Regular him seh baby love, be my love F F Underneath have good comfort Am Em Type ah pussy weh mek him come right back F F Neva get a gyal like me, me Am Em Mi seh yes, my love, would you love? F F Gimme a duttier fuck than dirt pon mi bass Am Em Sweat a run like Bolt pon track F F An' mi have good comfort, yeah Am Em Baby love, be my love F F Am Good comfort Em F F Neva get a gyal like me, me / Ah, Shenseea Am Em F F DJ Frass Am Em F F

Nessun commento:

Posta un commento