Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 28 giugno 2019

Giorgia - I FEEL LOVE - accordi, testo e video

Giorgia - I FEEL LOVE - accordi, testo e video




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
LA5 I feel love, yeah I feel love I feel love, yeh I feel love LA Ooh, it's so good, it's so good It's so good, it's so good It's so good DO Ooh, I'm in love, I'm in love I'm in love, I'm in love RE I'm in love MI Ooh, I feel love, I feel love I feel love, I feel love I feel love LA DO RE MI I feel love LA DO RE MI I feel love LA5 Love LA Ooh, fallin' free, fallin' free Fallin' free, fallin' free Fallin' free DO Ooh, you and me, you and me You and me, you and me RE You and me MI Ooh, I feel love, I feel love I feel love, I feel love I feel love LA DO RE MI I feel love LA DO RE MI I feel love (I feel love, I feel love) LA DO RE MI (I feel love, I-I-I, I feel love) LA DO RE LA (I feel love) I feel love

Nessun commento:

Posta un commento