Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 5 novembre 2017

I Dik Dik - I' TE VURRIA VASÀ - accordi, testo e video

I successi dei dik dik

Dik Dik - midi karaoke

I Dik Dik - Io Te Vurria vasa




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
LAm LAm REm Ah! Che bell'aria fresca... MI7 LAm Ch'addore 'e malvarosa... FA7+ REm6 E tu durmenno staje, MI7 LAm 'ncopp'a sti ffronne 'e rosa! REm 'O sole, a poco a poco, MI7 LAm pe' stu ciardino sponta... FA REm6 'o viento passa e vasa MI7 LA MI stu ricciulillo 'nfronte! LA LA6 I' te vurría vasá... LA FA# SIm I' te vurría vasá... SIm7 MI7 ma 'o core nun mm''o ddice SIm 'e te scetá... LA MI/SOL# 'e te scetá!... FA#m DO#7 RE I' mme vurría addurmí... SIm FA#7 SIm I' mme vurría addurmí... RE MI LA vicino ô sciato tujo, LA SIm n'ora pur'i'... MI7 LA Mi n'ora pur'i'!... LA FA#m LA FA# SIm RE MI SIm MI LA FA#m DO#7 RE I' mme vurría addurmí... SIm FA#7 SIm I' mme vurría addurmí... RE MI LA vicino ô sciato tujo, SIm n'ora pur'i'... MI7 FA LA n'ora pur'i'!

Nessun commento:

Posta un commento