Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 7 novembre 2015

Olivia Sellerio - Lu juorno ca cantavanu li manu - Montalbano, colonna sonora










    Lu jornu ca cantavanu li manu
(parole, musica, voce Olivia Sellerio,
    violoncello: Domenico Guddo;
chitarre: Tobia Vaccaro, Lino Costa;
    percussioni: Giovanni Apprendi e
Fabrizio Francoforte) 

Il testo
 
Lu jornu ca cantavanu li manu
Dintra li vrazza non tornerà
E parru ca la lingua rumpi l'ossa
- ciumi di stenti- cori a metà
 
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
m'ha lassari e ti n'agghiri
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri 
Amuri amuri
 
Iu t'ha lassari e mi n'agghiri
t'ha lassari e mi n'agghiri
Iu t'ha lassari e mi n'agghiri
Amuri amuri
 
Dissi ca puru nta st'unfernu 
l'avia a 'ncucciari 
Lu ciatu me
E tannu comu c'avia crirutu
E ora mi sfardi comu cu è ghiè
 
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
m'ha lassari e ti n'agghiri
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri 
Amuri amuri
 
Iu t'ha lassari e mi n'agghiri
t'ha lassari e mi n'agghiri
Iu t'ha lassari e mi n'agghiri
Amuri amuri
 
Il giorno in cui cantavano le mani
 
Tra le braccia non tornerà
E parlo che la lingua rompe le ossa
Fiume di stenti cuore a metà
 
Tu devi lasciarmi e andartene
Devi lasciarmi e andartene
Tu devi lasciarmi e andartene
Amore, amore
 
Io devo lasciarti e andarmene
Devo lasciarti e andarmene
Io devo lasciarti e andarmene
Amore, amore
 
Dicevano che pure in questo inferno
L'avrei incontrato (il fiato) l'amore mio
E allora come ci avevo creduto
E ora mi (calpesti) tratti come una qualsiasi
 
Tu devi lasciarmi e andartene 
Devi lasciarmi e andartene 
Tu devi lasciarmi e andartene
Amore, amore
 
Io devo lasciarti e andarmene 
Devo lasciarti e andarmene 
Io devo lasciarti e andarmene 
Amore, amore






 accordi per chitarra 

Lam   Fa  Rem    

Lam   Fa   Mi  

Lam                     Fa     
Lu jornu ca cantavanu li manu
   Rem                  Lam    
Dintra li vrazza non tornerà
                             Fa
E parru ca la lingua rumpi l'ossa
              Rem           Sol
- ciumi di stenti- cori a metà
Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     rem,    
m'ha lassari e ti n'agghiri 

Do
Amuri amuri 
 
Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     Rem    
m'ha lassari e ti n'agghiri 
Rem        Lam
Amuri amuri
 
Lam   Fa  Rem    

Lam   Fa   Mi  

Lam                Fa          
Dissi ca puru nta st'unfernu
Rem             
l'avia a 'ncucciari 
   Lam
Lu ciatu me
                    Fa
E tannu comu c'avia crirutu

         Rem               Sol     Mi
E ora mi sfardi comu cu è ghiè

Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     Rem     
m'ha lassari e ti n'agghiri 

Do
Amuri amuri
 

Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     Rem     
m'ha lassari e ti n'agghiri 
Rem        Lam
Amuri amuri

Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     Rem     
m'ha lassari e ti n'agghiri 

Do
Amuri amuri
Lam                   Fa      
Tu m'ha lassari e ti n'agghiri
      Lam                    Rem 
m'ha lassari e ti n'agghiri
                     Rem     
m'ha lassari e ti n'agghiri 
Dom        Lam
Amuri amuri

Lam    Fa      Rem
Amuri   
Lam    Fa      Mi  
Amurri 

Nessun commento:

Posta un commento