Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 22 settembre 2012

Enrico Caruso - O Sole Mio - accordi, testo e video

Il testo Che bella cosa na jurnata 'e sole, n'aria serena doppo na tempesta! Pe' ll'aria fresca pare gia' na festa Che bella cosa na jurnata 'e sole. Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'. 'O sole mio sta 'nfronte a te! 'O sole, 'o sole mio sta 'nfronte a te, sta 'nfronte a te! Lùcene 'e llastre d''a fenesta toia; 'na lavannara canta e se ne vanta e pe' tramente torce, spanne e canta lùcene 'e llastre d'a fenesta toia. Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'. 'O sole mio sta 'nfronte a te! Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne, me vene quase 'na malincunia; sotto 'a fenesta toia restarria quanno fa notte e 'o sole se ne scenne. Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'. 'O sole mio sta 'nfronte a te! accordi G Am7 D7 G Cm7 G D7 G D7 G /5+ Am /7+ /7 Che bella cosa è na jurnata 'e sole Am6 D D7 G /7+ /6 n'aria serena doppo na tempesta D7 G /5+ Am Pe' ll'aria fresca pare già na festa Cm7 G D7 G che bella cosa na jurnata 'e sole G Ma n'atu sole Am7 cchiù bello oi nè D7 'o sole mio G sta nfronte a te Cm7 G 'o sole 'o sole mio D7 sta nfronte a te G C Cm G D7 sta nfronte a te G /5+ Am /7+ /7 Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne Am6 D D7 G /7+ /6 me vene quase 'na malincunia D7 G /5+ Am Sotto 'a fenesta toia restarria Cm7 G D7 G quanno fa notte e 'o sole se ne scenne G Ma n'atu sole Am7 cchiù bello oi nè D7 'o sole mio G sta nfronte a te Cm7 G 'o sole 'o sole mio D7 sta nfronte a te G sta nfronte a te D7 sta nfronte a te G Cm7 G7+ sta nfronte a te...

Nessun commento:

Posta un commento