Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 19 agosto 2012

Renato Carosone - PIGLIATE 'NA PASTIGLIA - accordi, testo e video

Renato Carosone - PIGLIATE 'NA PASTIGLIA - accordi, testo e video, karaoke, midi


Renato Carosone
Pigliate 'na pastiglia - midi karaoke



testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
MI7 LAm Canta Napoli ...Napoli in farmacia Eh eh LAm Io cammino ogne notte, io cammino sbarianno, REm io nun tengo maje suonno, LAm/MI nun chiudo maje ll'uocchie MI7 LAm e nun bevo cafè MI7 LAm MI7 LAm Va' te cócca, siente a me! MI7 LAm MI7 LAm Va' te cócca, siente a me! Na perziana ca sbatte, nu lampione ca luce REm e nu 'mbriaco ca dice, LAm/MI bussanno a na porta: SIm7/5- "Mm'arape, Cuncè'!" REm 'A tre mise nun dormo cchiù, LAm na vucchella vurría scurdá SI7 MI7 Gente, diciteme comm'aggi"a fá LA Pígliate na pastiglia! Pígliate na pastiglia, siente a me! Pe' mme fá addurmí, MI7 pe' mme fá scurdá il mio dolce amor Pígliate na pastiglia! Pígliate na pastiglia, siente a me! Pe' mme fá sentí come un gran pasciá LA LA/SOL e mm'inebria il cuor FA#7 SIm Dint"e vvetrine 'e tutt"e farmaciste, DO#7 FA#m la vecchia camomilla ha dato il posto RE alle palline 'e glicerofosfato, bromotelevisionato, grammi zero, zero, tre Ah! REm/FA MI7 Pígliate na pastiglia, LA siente a me! MI7 LAm LAm Dint"o scuro na gatta, mastecanno na sarda, REm doce doce mme guarda, LAm/MI mme guarda, se struscia, MI7 LAm miagola e fa: MI7 LAm MI7 LAm Siente a me, vatte a cuccá! MI7 LAm MI7 LAm Siente a me, vatte a cuccá! Só' nu ciuccio 'e carretta carrecato d'ammore REm ca se tira stu core, LAm/MI SIm7/5- stu core ca cerca la felicitá REm 'A tre mise nun dormo cchiù, LAm na vucchella vurría scurdá SI7 MI7 Gente, diciteme comm'aggi"a fá LA MI7 LA FA#7 SIm Dint"e vvetrine 'e tutt"e farmaciste, DO#7 FA#m la vecchia camomilla ha dato il posto RE alle palline 'e glicerofosfato, bromotelevisionato, diddittí, bicarbonato, borotalco e seme 'e lino, cataplasma e semolino, na custata â fiorentina, mortadella e duje panine cu nu miezu litro 'e vino, nu caffé con caffeina, grammi zero, zero, tre Ah! REm/FA MI7 Pígliate na pastiglia, LA MI7 LA siente a me!

Nessun commento:

Posta un commento