Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 18 dicembre 2009

Sanremo 2010 - Nino D'Angelo - JAMMO JA - accordi, testo e video

I cantanti in gara






Nino D'Angelo
AMMO JA - Midi Karaoke




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
LAm FA DO SOL LAm FA DO SOL LAm FA DO Jammo jà guadagnammace 'o pane SOL LAm Nuie tenimmo 'o sudore int' 'e mane FA DO SOL E sapimmo cagnà LAm FA DO Jammo jà e facimmo ampresso SOL LAm Sott'a st'Italia d"o smog e d"o stress FA DO FA Nuie simmo 'e furbe ca s'hann' 'a fa' fess SOL LAm Simmo nate cù duie destine, SOL LAm Simm' 'a notte e simmo a matina SOL LAm Simme rose e simmo mspine SOL FA Ma simmo ramo d"o stesso ciardino DO MI7 LAm Me--ridionale FA DO Simmo terra chena 'e mare MI7 LAm Ca nisciuno pò capì FA DO Stammo buono o stammo male MI7 LAm Jammo annanz'accussì FA DO 'A fatica è nu regalo MI7 LAm FA DO SOL E' a speranza è partì... LAm FA DO SOL LAm FA DO Jammo jà e dammece 'a mano SOL LAm Si stammo nzieme putimme i luntano FA DO SOL Nun se po cchiù aspettà LAm FA DO Jammo jà ca sta vita va 'e press SOL LAm Nuie simmo 'a casa de vase e 'e carezze FA DO FA Ma fa nutizia sultanto 'a munnezza SOL LAm Cù sta mafia cu 'o mandulino SOL LAm Ca ce hànno mise da sempe ncuolle SOL LAm Simmo 'a faccia 'e 'na cartulina SOL FA Ca ce svenne pe tutt"o munno DO MI7 LAm Me--ridionale FA DO Simmo voce 'e miez' 'o mare MI7 LAm Ca nisciuno vo sentì FA DO Simmo l'evera appicciate MI7 LAm Ca nun se sape maie a chi FA DO Simmo 'o specchio e n'autostrada MI7 LAm Ca nun vonno maie fernì FA Addò 'o viento s'abbaraccia 'o mare DO SOL Troppo so' 'e penziere LAm FA E chi cresce cù pane amaro DO SOL È 'n'italiano straniere LAm FA Si 'a giustizia se lava 'e mane DO SOL Song bianche 'e bandiere LAm FA E chi maie po penzà a dimane DO SOL Nasce priggiuniero... LAm FA DO MI7 LAm FA DO MI7 LAm FA DO MI7 LAm FA DO FA SOL LAm Simmo nate cù duie destine, SOL LAm Simm' 'a notte e simmo a matina SOL LAm Simme rose e simmo mspine SOL FA Ma simmo ramo d"o stesso ciardino DO MI7 LAm Me--ridionale FA DO Simmo terra chena 'e mare MI7 LAm Ca nisciuno pò capì FA DO Stammo buono o stammo male MI7 LAm Jammo annanz'accussì FA DO 'A fatica è nu regalo MI7 LAm È a speranza è partì FA E guagliune d"e viche 'e Napule DO SOL Nun sarranno maie Re LAm FA DO Dint' 'o Zen 'e Palermo se bevene 'o tiempo SOL P' 'a sete 'e sapè LAm FA DO SOL E nun è maie facile a durmì cu 'e pecchè LAm A campà ci 'a pacienza è 'o cchiù grande equilibrio Pe chi pò cadè LAm FA DO SOL LAm FA DO SOL LAm FA DO SOL LAm FA DO SOL LAm

2 commenti: