Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

mercoledì 1 aprile 2015

1966 - Festival di Napoli - Sergio Bruni - Bella






 Festival della Canzone Napoletana dal 1952

Sergio Bruni Bella



Il testo

Tenevo na passione e m'a lassato,
tenevo na speranza e s'è perduta.
Me si rimasta tu, tu sulamente
Napule, Napule mio, Napule bella!

Bella, dint'a nu raggio 'e sole,
bella, dint'a nu velo 'e pioggia,
bella, comm'a na mamma ca prega,
comm'a na sposa felice
Napule mio si tu.

Bella, te voglio tanto bene
comm'a nu figlio ca ritorna e dice:
"levame 'a pietto sta malincunia
Napule, Napule, Na
Napule mia".

Bella, comm'a na mamma ca prega,
comm'a na sposa felice
Napule mio si tu.

Bella, te voglio tanto bene
comm'a nu figlio ca ritorna e dice:
"levame 'a pietto sta malincunia
Napule, Napule, Na
Napule, Napule, Napule
Napule mia".

Nessun commento:

Posta un commento