[googleb0de03b8602a8fdb.html]

martedì 3 marzo 2015

Vestivalbar 1971 - Demis Roussos - We shall dance











Il testo

We shall dance, we shall dance 
 The day we get a chance 
 To pay off all the violins of the ball 

 We shall dance, we shall dance 
 The day we get a chance 
 To get a dime to buy back our souls 

 We shall dance, we shall sing My dear love, O my spring 
 My love good days will come 
 You'll see the corn will grow in spring 
 My spring time 
 My spring time 

 We shall dance, we shall dance 
 The day we get a chance 
 To pay off all the violins of the ball 
 We shall dance, we shall stay 
 With the children at play 
 Lord I swear when the time comes, we'll pray 

 We shall dance, we shall sing 
 My dear love, O my spring 
 My love you'll have a house 
 With roof and walls 
 Fire with coal 
 My soul, my soul 

 We shall dance, we shall dance 
 The day we get a chance 
 To pay off all the violins of the ball 

 We shall dance, we shall stay 
 With the children at play 
 Lord I swear when the time comes, we'll pray

 traduzione 

Danzeremo, danzeremo
 il giorno che potremo
 permetterci i violini per la festa
 danzeremo, danzeremo
 Il giorno che potremo
 avere un soldino e ricomprare le nostre anime
 danzeremo, canteremo
 mio amore, mia primavera
 mio amore, arriveranno giorni migliori
 Vedrai il granturco crescere in primavera
 mia primavera, mia primavera
 Danzeremo, danzeremo
 il giorno che potremo
 permetterci i violini per la festa
 danzeremo, e resteremo
 Coi bambini giocheremo
 giuro o Signore, quando sarà tempo pregheremo
 danzeremo, canteremo
 mio amore, mia primavera
 Mio amore, avrai una casa
 con tetto e pareti
 e fuoco di carbone
 anima mia, anima mia
 Danzeremo, danzeremo
 il giorno che potremo
 permetterci i violini per la festa
 danzeremo, e resteremo
 Coi bambini giocheremo
 giuro o Signore, quando sarà tempo pregheremo


 accordi per chitarra 

Intro:  2 vezes F#5 / C#5 / B5 / C#5

          F#5              C#5  
We shall dance, we shall dance 
        D#5         B5 
The day we get a chance
        F#5           D#5          G#5     C#5  
To pay off all the violins of the ball


          F#5              C#5  
We shall dance, we shall dance 
        D#5         B5
The day we get a chance 
        F#5           C#5        F#5
To get a dime to buy back our souls 


          D#5             G#5          D#5           G#5                 
We shall dance, we shall sing My dear love, O my spring 
    D#5                 C#5
My love good days will come 
               B5                 Bb5
You'll see the corn will grow in spring 
    D#5       Bb5                    
My spring time
    D#5      C#5   
My spring time 

Nessun commento:

Posta un commento