Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 6 ottobre 2012

Rihanna - Where Have You Been




Il testo

[Rihanna] 
I've been everywhere, man 
Looking for someone 
Someone who can please me 
Love me all night 
I've been everywhere, man 
Looking for you babe 
Looking for you babe 
Searching for you babe 

Where have you been 
Cause I never see you out 
Are you hiding from me, yeah? 
Somewhere in the crowd 

[Hook] 
Where have you been, 
All my life, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 

[Beat Break] 

[Rihanna] 
I've been everywhere, man 
Looking for someone 
Someone who can please me 
Love me all night 
I've been everywhere, man 
Looking for you babe 
Looking for you babe 
Searching for you babe 

Where have you been 
Cause I never see you out 
Are you hiding from me, yeah? 
Somewhere in the crowd 

[Hook] 
Where have you been, 
All my life, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 
Where have you been, all my life 

[Beat Break] 

Where have you been, all my life 

[Bridge] 
You can have me all you want 
Any way, any day 
To show me where you are tonight 

[Outro] 
I've been everywhere, man 
Looking for someone 
Someone who can please me 
Love me all night 
I've been everywhere, man 
Looking for you babe 
Looking for you babe 
Searching for you babe

Nessun commento:

Posta un commento