Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 5 dicembre 2015

Gigi D'Alessio - 'A città 'e pulecenella ft. Dear Jack

Gigi D'Alessio - 'A città 'e pulecenella ft. Dear Jack








Il testo

T'accumpagno vico vico 
Sulo a tte ca si' 'n amico 
E te porto pe' 'e quartiere 
Addo' 'o sole nun se vede 
Ma se vede tutto 'o riesto 
E s'arapeno 'e ffeneste 
E capisce comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Me dispiace sulamente 
Ca l'orgoglio 'e chesta gente 
Se murtifica ogni juorno 
Pe' 'na manica 'e fetiente 
Ca nun teneno cuscienza 
E nun teneno rispetto 
Comme fanno a piglia' suonno 
Quann' è 'a sera dint' 'o lietto 
Dint' 'o lietto dint' 'o lietto 
Quann' è 'a sera dint' 'o lietto 
Dint' 'o lietto dint' 'o lietto 
Quann' è 'a sera dint' 'o lietto 
Po' te porto a Margellina 
Sempe ca nun tiene fretta 
Verso 'e ccinche d' 'a matina 
Quann' 'o traffico 'o ppermette 
Cca' è permesso tuttecose 
No pecche' tieno 'o diritto 
Ma pecche' se sempe fatto 
O è sultanto pe' dispietto 
Pe' dispietto pe' dispietto 
E' sultanto pe' dispietto 
Pe' dispietto pe' dispietto 
E' sultanto pe' dispietto 
Me dispiace sulamente 
Ca l'orgoglio 'e chesta gente 
Se murtifica ogni juorno 
E nuje ce mettimmo scuorno 
Ma nisciuno po' ffa' niente 
Ce zucammo 'a caramella 
Comm' è ddoce e comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è ddoce e comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è ddoce e comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Io che songo musicante 
E me sento furtunato 
Canto e ssono sono e canto 
Chesta bella serenata 
Pecche' songo 'nnammurato 
Pecche' forse ce so' nato 
Ma vedite comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella 
Comm' è bella comm' è bella 
'A citta' 'e Pulecenella






accordi per chitarra 

MI-                 DO   
T'accumpagno viche viche, 
            SI7          MI-
sule 'a 'tte' ca si n'amico 
                    LA-
e te porto pe' quartiere
SI7         MI-         
add''o sole nun se vede. 
             DO          SI7 
Ma se vede tutt''o riesto 
         MI-
e s'arapeno 'e feneste
LA-          SI7           MI-
e capisce comm'e' bella 'a citta' 

'e Pulecenella
MI              LA-         SI7
Comm'e' bella comm'e' bella 
            MI-
'a citta' 'e Pulecenella
MI              LA-        SI7
Comm'e' bella comm'e' bella 'a 
             MI-
citta' 'e Pulecenella
MI7             LA-           RE7  
Me dispiace sulamente ca l'orgoglio 
            SOL
'e chesta gente
LA-            SI7            MI-
se murtifica ogne juorne pe' 'na 

maneche 'e fetiente,
MI7              LA-   
ca nun teneno cuscienza
         RE7      SOL
e nun teneno rispetto,
LA-                SI7           MI-
comme fanno a piglia' suonno quann

'e' 'a sera dint''o lietto
MI-                    LA-    
Dint''o lietto dint''o lietto, 
             SI7           MI-
quann'e' 'a sera dint''o lietto
MI-                    LA-    
Dint''o lietto dint''o lietto, 
             SI7           MI-
quann'e' 'a sera dint''o lietto
MI-                  DO          SI7
Mo' te porto a Margellina, sempe ca 
           MI-
nun tiene fretta, verse 'e cinche d''a
LA-                  SI7              
matina. quann''o traffico 'o permette. 
                        DO           SI7
'Cca e' permesse tutte cose, no pecche'
MI-                          LA- 
tiene 'o diritto, ma pecche' s'e' 
            SI7          MI-
sempe fatto 'o e' sultanto pe' dispietto
MI-                   LA-   
Pe' dispietto pe' dispietto, 
      SI7           MI-
e' sultanto pe' dispietto
MI-                   LA-   
Pe' dispietto pe' dispietto, 
      SI7           MI-
e' sultanto pe' dispietto
MI7             LA-  
Me dispiace sulamente 
         RE7               SOL
ca' l'orgoglio 'e chesta gente
LA-                  SI7
se murtifica ogni juorne 
        MI-
e nuje 'nce mettimmo scuorno
MI7                 LA-   
Ma nisciuno po 'ffa niente 
         RE7          SOL
ci''a zucammo 'a caramella
MI-                      LA-  
comm'e' 'ddoce e comm'e' bella 
        SI7         MI-
'a citta' 'e Pulecenella
LA-          SI7         MI-
Comm'e' 'ddoce e comm'e' bella 

'a citta' 'e Pulecenella
MI-                     
Comm'e' 'ddoce e comm'e' 
 LA-          SI7         MI-
bella 'a citta' 'e Pulecenella
MI7             LA-   
Io che songo musicante 
      RE7         SOL
e me sento furtunato
LA-           SI7        MI-
canto e sona, sona e canto 

chesta bella serenata
MI7               LA-          RE7
e pecche' so' 'nnammurato, pecche' 
              SOL
forse ce so' nato
LA-         SI7           MI-
ma vedite quann'e' bella 'a 

citta' 'e Pulecenella
MI-                   LA-  
Comm'e' bella comm'e' bella
        SI7         MI-
'a citta' 'e Pulecenella
MI-                   LA-  
Comm'e' bella comm'e' bella 
       SI7          MI-
'a citta' 'e Pulecenella
MI-                   LA-  
Comm'e' bella comm'e' bella
       SI7          MI-
'a citta' 'e Pulecenella
MI-                   LA-  
Comm'e' bella comm'e' bella
       SI7          MI-
'a citta' 'e Pulecenella

Nessun commento:

Posta un commento