Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

lunedì 8 giugno 2015

Pino Daniele - TERRA MIA - accordi, testo e video

Pino Daniele - TERRA MIA - accordi, testo e video, KARAOKE, MIDI


Pino Daniele
TERRA MIA - midi karaoke



testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
REm REm Comm'è triste, comm'è amaro SOLm LA7 st'assettato e guarda tutt'è cose SOLm LA4 LA7 REm tutt'e parole cha niente pònno fà SIb FA si m'accido agg'jettato chellu poco 'e libertà MI7 LA7 ca sta' terra e sta' gente 'nu juorno m'addarà REm DO7 FA SOLm LA7 Terra mia terra mia comm'è bello a la penzà SIb REm DO7 FA SIb LA7 Terra mia terra mia comm'è bello a la uardà REm Nun è overo nun è sempre 'o stesso SOLm tutt'e journe po' cagnà LA7 SOLm LA4 LA7 ogge è diritto, dimane è stuorto REm e chesta vita se ne va SIb 'e vecchie vanno dinto a chiesia FA cu' a curona pe' prià MI7 LA7 e 'a paura 'e chesta morte ca nun ce vo' lassà REm DO7 FA SOLm Terra mia terra mia tu sì chiena LA7 'e libertà SIb REm DO7 FA SIb LA7 REm Terra mia terra ia ì ma siento 'a libertà

Nessun commento:

Posta un commento