[googleb0de03b8602a8fdb.html]

domenica 8 marzo 2015

Kovacs - My Love













Babe don’t try to call
 My heart is ticking and the show, just won’t wait

It’s strange, you couldn’t see it my way, hey now go
 I pray for you to fall
 The spark, has died and now you’re just too late

A shame, you’re knocking at the wrong gate , hey go home
 Come what may, I won’t give away

My love, diamond rings and Chevrolets
 My love, aces high and cigarettes
 My love, faking all like Hollywood
 My love, love, love

No way you’ll see me crawl
 Like a shark I’ll be ripping you apart, and celebrate
 With lots of champagne, you caught me on the wrong day, now you know

Come what may, I won’t give away

My love, see me dancing in the rain
 My love, no more whiskey and cocaine
 My love, ending all forbidden fruit
 My love, love, love

Ashes to ashes, dust to dust
 No you can’t amuse me, so leave you must
 Ashes to ashes, dust to dust
 If the spell won’t kill you, your ego does

My love, diamond rings and Chevrolets
 My love, no more tears and no regrets
 My love, time to lay the man to rest
 My love, love, love

traduzione

Babe non provare a chiamare
 Il mio cuore batte forte e lo spettacolo, proprio non vuole aspettare

E’ strano, che non riuscivi a vedere le mie regole, hey ora vai
 Prego affinché tu cada
 La scintilla, è morta (si è spenta) ed ora è semplicemente troppo tardi

Un vero peccato, stai bussando alla porta sbagliata, hey vai a casa
 Qualunque cosa accada, non voglio cedere

Il mio amore, anelli di diamanti e Chevrolet
 Il mio amore, un full d’assi e sigarette
 Il mio amore, finto come tutto a Hollywood
 Il mio amore, amore, amore

In nessun modo mi vedrai strisciare
 Come uno squalo ti strappo a pezzi, e festeggerò 
 Con un mare di champagne, mi hai beccata il giorno sbagliato, ora lo sai

Qualunque cosa accada, non voglio cedere

Il mio amore, mi guarda ballare sotto la pioggia
 Il mio amore, niente più di whisky e cocaina
 Il mio amore, la fine di tutto il frutto proibito
 Il mio amore, amore, amore

Cenere alla cenere, polvere alla polvere
 No, non puoi farmi divertire, quindi lasciami stare
 Cenere alla cenere, polvere alla polvere
 Se il sortilegio non ti ucciderà, lo farà il tuo ego

Il mio amore, anelli di diamanti e Chevrolet
 Il mio amore, non più lacrime e senza rimpianti
 Il mio amore, è il momento di mettere a tacere l’uomo
 Il mio amore, amore, amore


 accordi per chitarra 

Intro: C#m

Verse:
C#m
Babe don't try to call
        B                                  F#m      G#    F#m  C#m      
My heart is ticking and the show, just won't wait
         B                               F#m         G#   F#m
It's strange, you couldn't see it my way, hey now go
    C#m
I pray for you to fall
          B                                     F#m  G#   F#m   C#m
The spark, has died and now you're just too late
       B                                      F#m        G#    F#m
A shame, you're knocking at the wrong gate, hey go home
  E                   B          F#m             A
Come what may, I won't give away

Chorus:
       C#m            F#m
My love, diamond rings and Chevrolets
         A                  C#m
My love, aces high and cigarettes
        C#m             F#m
My love, faking all like Hollywood
        A                 C#m
My love, love, love

Verse:
       C#m
No way you'll see me crawl
             B                   F#m              G#    F#m  C#m
Like a shark I'll be ripping you apart, and celebrate
                     B                              F#m                 G#     F#m
With lots of champagne, you caught me on the wrong day, now you know
 E                    B           F#              A
Come what may, I won't give away

Chorus:
        C#m                 F#m
My love, see me dancing in the rain
         A                       C#m
My love, no more whiskey and cocaine
       C#m       F#m
My love, ending all forbidden fruit
         A                 C#m
My love, love, love

TS: C#m  |  C#m/E  |  F#m  |  C#m

Bridge:
 C#m
Ashes to ashes, dust to dust
               C#m/B                       C#m/E  
No you can't amuse me, so leave you must
 F#m
Ashes to ashes, dust to dust
           C#m
If the spell won't kill you, your ego does

Chorus:
        C#m                   F#m
My love, diamond rings and Chevrolets
        A             C#m
My love, no more tears and no regrets
        C#m        F#m
My love, time to lay the man to rest
        A                 C#m
My love, love, love

Nessun commento:

Posta un commento