[googleb0de03b8602a8fdb.html]

domenica 15 febbraio 2015

Il Volo - 'O Sole Mio











Il testo

Che bella cosa na jurnata'e'sole
 N'aria serena doppo na tempesta
 Pe'll'aria fresca pare gia' na festa
 Che bella cosa na jurnata'e sole

Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'
 'O sole mio sta nfronte a te
 'O sole o sole mio
 Sta nfronte a te sta nfronte a te

Luceno'e llastre d'a fenesta toia
 'Na lavannara canta e se ne vanta
 E pe'tramente torce, spanne e canta
 Luceno'e llastre d'a fenesta toia

Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'
 'O sole mio sta nfronte a te
 'O sole o sole mio
 Sta nfronte a te sta nfronte a te

Quanno fa notte e'sole se ne scenne
 Me vene quase'na malincunia
 Soto a fenesta toi restarria
 Quando fa notte e'o sole se ne scenne

Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'
 'O sole mio sta nfronte a te
 'O sole o sole mio
 Sta nfronte a te sta nfronte

 accordi per chitarra 

GIANLUCA
             G                 C
Che bella cosa na jurnata'e sole,
          Am7  D7          G
n'aria serena doppo na tempesta!
                                  C
Pe' ll'aria fresca pare gia` na festa,
           G         D7        G
che bella cosa na jurnata 'e sole.

PIERO
   G
 Ma n'a…tu sole
         Bm7      Am7
cchiu` bello, oje ne',
  D7    Am7 D7                G
'o sole mio,  sta 'nfronte a te!

IGNAZIO
    Cm           G
O sole, 'o sole mio,
               D  D7                 G
sta 'nfronte a te,   sta 'nfronte a te!

TODO SE REPITE

GIANLUCA

Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne,

me vene quase 'na malincunia.

PIERO

Sotto 'a fenesta toia restarria,


quanno fa notte e 'o sole se ne scenne.

IGNAZIO

Ma n'a…tu sole


cchiu` bello, oje ne',

'o sole mio, sta 'nfronte a te!

O sole, 'o sole mio,

sta 'nfronte a te, sta 'nfronte a te!
 (BIS)= PIERO

O sole, 'o sole mio,

sta 'nfronte a te, sta 'nfron...te a te!


Nessun commento:

Posta un commento