[googleb0de03b8602a8fdb.html]

domenica 6 maggio 2012

Dj Antoine - Ma Cherie




Il testo

We are gonna dance into the sea 
All I want is you, you're ma chérie 
Never seen a girl that's so jolie 
All I want is you, you're ma chérie 
Ma chérie, oh oh oh... 

When I look into your eyes 
I see rainbows in the skies 
Baby, when you're close to me 
I know you are ma chérie 

Oh, we are gonna dance into the sea 
All I want is you, you're ma chérie 
Never seen a girl that's so jolie 
All I want is you, you're ma chérie 
Ma chérie, oh oh oh... 

We don't need to run or hide 
I'll be there to hold you tight 
You and me we are on fire 
Ma chérie you're my desire 

We are gonna dance into the sea 
All I want is you, you're ma chérie 
We are gonna dance into the sea 
All I want is you, you're ma chérie 
Never seen a girl that's so jolie 
All I want is you, you're ma chérie 
Ma chérie... 

I will take you higher [x3] 
You're my love, you're ma chérie
 
 traduzione 

Quando guardo nei tuoi occhi 
vedo gli arcobaleni nel cielo 
tesoro, quando mi sei vicino 
so che sei il mio tesoro 

balleremo nel mare 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
non ho mai guardato quella ragazza 
che è molto bella 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
balleremo nel mare 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
non ho mai guardato quella ragazza 
che è molto bella 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 

non abbiamo bisogno di andare ancora più in alto 
io sarò con te per stringerti forte 
tu ed io, siamo infuocati 
mia cara, tu sei il mio desiderio... 

balleremo nel mare 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
non ho mai guardato quella ragazza 
che è molto bella 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
balleremo nel mare 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro 
non ho mai guardato quella ragazza 
che è molto bella 
tutto quel che voglio sei tu 
tu sei il mio tesoro, mia cara... 

  accordi  

      Em             C
We are gonna dance into the sea
               G                 D
All I want is You, you're ma cherie 
                 Em                 C
Never seen that girl that so tres jolie
              Em                 D
All I want is You, you're ma cherie


         Em             C
When I look into your eyes  
        G              D
I see rainbows in the sky
           Em              C
Baby when you're close to me 
        G             D
I know you are ma cherie 

 
             Em             C
We are gonna dance into the sea
               G                 D
All I want is You, you're ma cherie 
                 Em                 C
Never seen that girl that so tres jolie
              Em                 D
All I want is You, you're ma cherie


              Em             C
We are gonna dance into the sea
               G                 D
All I want is You, you're ma cherie 
                 Em                 C
Never seen that girl that so tres jolie
              Em                 D
All I want is You, you're ma cherie


          Em                C
We don't need to run more high
          G                  D
I'll be there to hold your tight
         Em             C
You and me , we're on fire
     G                 D
Ma cherie, you're my desire oh...

 
             Em             C
We are gonna dance into the sea
               G                 D
All I want is You, you're ma cherie 
                 Em                 C
Never seen that girl that so tres jolie
              Em                 D
All I want is You, you're ma cherie

  
            Em             C
We are gonna dance into the sea
               G                 D
All I want is You, you're ma cherie 
                 Em                 C
Never seen that girl that so tres jolie
              Em                 D
All I want is You, you're ma cherie
     Em    C   G     D
Ma Cherie Ohh ma Cherie


1 commento: